Inte nu igen

Godmorgon folket! Satan vad det blåset värsta stormen ju, älsklingen frågade mig ifall jag hörde hur det blåste inatt och det gjorde jag faktist inte för jag hör inget när jag sover hade inte hört ifall hela taket hade blåst bort haha. Men nu när jag va ute med Ludde så höll han ju på att blåsa bort. Helt sjukt vad de blåser plus så försöker jag titta på tv men de bara avbryts och ljuder försvinner och sånt hela tiden. Föresten så blev det ingen praktik idag för jag börjar bli sjuk igen känns det som. Pallar inte va de är de hela tiden nuförtiden tycker jag, skit jobbigt. Men får hoppas det vänder nu om jag vilar och så.


Har tänkt mycker på vädret osv. Tycker det har ändrats och fort har det gått. Innan va de liksom en mild sommar och en lagom vinter och fin vår och tråkig höst haha. Men nu förtiden har allt bara gått utför tycker jag. Sommaren har varit riktigt riktigt het som man knappt kan andas, inte för det är något fel för det är ju skönt med sommar men det hade vatt skönare om sommaren hade vatt längre och mer "uppdelad" och inte så svin varmt i 3 veckor och sen ingenting. Och innan hade vi inte ens snö på julafton men nu helt plötsligt har de vatt den kallaste vintern på många många år och snö kaos och nu i mitten av februari har snön försvunnit. Allt har bara vatt kaos och undra om det blir värre? För det är ju mycket som har förstörts pga snön och så, så vi får hoppas de inte blir värre. Och man ska verkligen ha respekt för vädret för vi kan inte göra ett skit åt de.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0