Båda mina älsklingar är sjuka

Tisdag idag och jag är ledig, skönt! Ska fixa en jävla massa idag känns det som så hoppas jag hinner med allt haha. Kanske ska träffa My en liten stund idag också fårse. Föresten så börjar Kristian bli sjuk igen men hoppas de blir bättre! Sen så igår va jag och mamma på maxi för dom hade ett sånt erbjudande om hundmat så köpte mamma en leksak till Ludde också. Så igår när vi kolla på film så låg Ludde i sin lilla säng på golvet och lekte med bollen. Efter tvåtimmars lekande så hör jag hur han klöks och jag tänker vafan? Jag tittar ner och då har han typ tuggar sönder hela gummibollen och ätit dom små bitarna. Så han börjar kräkas och det bara kommer mer och mer och mer och mer hela tiden, blev helt orolig. Men jag tog hand om han som ett litet barn och idag är han lika glad och pigg som vanligt. Så ge inte en liten busig valp en gummiboll om ni inte vill att han ska kräkas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0