Helt lost

jag - Älskling vakna!! Klockan är tio över 6
han - Ja vadådå?
jag - Ja ska du inte ta bussen nu till jobb?
han - Nej det är lördag hehe
jag - Ja det är de fan

Så började min morgon haha att jag va helt lost och trodde att det var en vardag. Sen somnade jag om och nu är klockan kvart i 9 och solen bara lyser in, ser ut att bli riktigt fint väder idag! Igår (fredag) så gjorde vi inte så mycket. Vi gick hem till Kristians bror och umgicks där med lite andra folk också. Sen skulle dom äta så vi gick hem. Så dom skulle komma till oss när dom hade ätit så vi trodde typ att det skulle vara en halvtimme eller nått men det dröjde typ två timmar sen pallade vi inte följa med dom för man va redan halv däckad i soffan typ. Så men andra ord blev det en lugn fredag, skönt! Idag har jag ingenanning om vad som händer men det löser sig, hörs sen!

Årets bekini ser ut såhär. Enkel och skön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0