nu är jag lost!

Jag går handel lärling på fransmöllet gymnasiet i Kävlinge.
Valde den för att;
Slippa åka så långt
Hört att det är slappa tider
Praktiserar som är bra för mig för jag är så himmla skoltrött

Men jag har alltid vellat bli frisör. Valde inte den linjen för att;
Skoltrött
Orkar inte ta bussen långt varje morgon
Mycket läxor osv

Så har liskom inte vallt de jag helst vill gå egentligen. Men läxorna kanske inte blir så jobbiga om det är något man läser om som man tycker är roligt? AAAAAAAAAAAAHHHH ÅNGEST...
hjälp mig snälla.

Kommentarer
Postat av: Julia

välj det du tycker är roligt. man blir mer motiverad till att plugga om man tycker om det man läser till.

2010-09-07 @ 07:15:09
URL: http://onlyjulia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0