Yes jag kan!

Blev ingen praktik för mig idag igen för min rygg är verkligen trasig alltså. Men måste till skolan onsdag torsdag fredag för imorn har vi prov i svenska och sen pallar jag inte missa för mycket i skolan för blir bara ett helvete att ta igen sen. Efter jul ska vi byta praktik och jag vet redan var jag vill vara, men det avslöjar jag inte iän. Om jag får skiva vad jag tycke nu så är klädesaffärer inget att hänga i granen, vad kan då min nästa praktik vara? hihi.. Som sagt har vi lite läxa till svenskan imorgon och jag sitter och pluggar lite och jag är så himla glad för jag har lärt mig en sak som jag har försökt lära mig sen jag gick i tredje klass. Vet ni vad de är? Jo att skilja på substamtiv, adjektiv och verb. Alla lärare har försökt lära mig och verkligen banka in i min skalle men det försvinner lika snabbt som det kom in. Vet inte varför jag har så svårt för de det är samma som geografi är verkligen ur usel på de haha. Men nu helt plötsligt kan jag de? Och det är de vi ska ha läxa på så är sjukt glad för jag känner på mig att detta kommer gå bra!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0