Till tomten



Min önskelista

~ Chihuahua, det skulle verkligen göra min jul alltså, hela mina dagar till och med! Har alltid velat ha en liten söt chihuahua men har aldrig fått :( så det ligger först på min önskelista! snällasnälla tomten

~ En mysdräkt men vet att jag kommer få de hihi

~ Pengar, pengar är alltid bra att få så man kan handla vad man själv vill. Och just nu sparar jag till en tatuering.

~ Nytt objektiv till min systemkamera, mitt andra har pajjat.
 
~ Smycke, alltid fint speciellt ringar men mina fingrar är så himla dumma för dom är så satans smala så alla ringar är förstora så får alltid handla typ den minsta och endå tejpa den på baksidan så den ska passa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0