Testar&Tipsar

Jag praktiserar ju på café uven och där är tydligen baconbullar väldigt populärt och dom går åt som satan. Jag och älsklingen gick upp till ica idag för att handla lite smått och gott skulle även ha bullar till att äta frulle. Så vi gick till café uven och då fanns det baconbullar kvar, så varför inte testa? Och dom va inte så jätte dumma. Men älskling säger att jag har fel på mina smaklökar så jag smakar ingen skillnad haha och det kan han faktist ha rätt i. För jag tycker allt smakar likadant, nästan!

Är det något ni vill jag ska testa och tipsa om? Kommentera så gör jag de.
Inget med nötter eller så. Är allergisk. Annars kan de va vad som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0