Nu börjar de kännas

Nu kommer jul känslan!
Vaknade upp 07.15 och gick upp för att fixa mig lite innan skolan. Gick ut i köket för att ta juce och tittade ut genom fönstret, snö? Så mycket? Redan? Aja de va bara på med vinter kängorna och pälsmössan och vantar sen va man fitt for fight! Har ni märkt så satans mörkt det börjar bli på kvällen så sjukt snabbt och på morgonen? inte okej. hahaha föresten så halkade jag imorse så jag låg och krälade på marken och My bara stog och as garva och hjälpte mig inte upp. haha men de va ganska kul endå. Jag trodde faktist inte jag skulle halka för jag hade mina killer-boots på mig men nänä det hjälpte inte. Har förövrigt varit en chill och kort idag. Började 09.00 och slutade 11.20 och sen käkade vi sen tog vi bussen hem kvar över 12. Vi brukar inte sluta så tidigt i vanliga fall men de va bara för vi skulle ha idrott och Dagge (indrotts läraren) han va pappa ledig så vi slapp idag. Btw imorgon har vi inga vanliga lektioner utan vi ska bara förbereda inför öppet hus som ska va på kvällen börjar klockan 18.00 om jag inte är helt ute och cyklar. Så kom förbi en sväng vafan! (Fransmöller gymnasiet i Kävlinge)
 
Imorse och det skulle nog komma mer snö inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0