Mcdonalds blandningen!?

Ja ni läste rubriken. Va och handlade idag med älsklingen så stod vi vid ketchup hyllorna så såg jag en ny ketchup som heter ketchup svartpeppar. Nu ska tydligen en vanlig hederlig god ketchup förvandlas till en vidrig macdonalds-blandning. Har ni inte sett ungarna på donken ta ketchup och blanda i svartpeppar? vidrigt.. Älsklingen köpte den för han tycker det är gott. I och med de är nya saker så måste man ju testa. Hade tänkt göra de imorn och se om det är tummen upp eller tummen ner, missa inte de!


Varje morgon försöker jag hinna med att trycka i mig en aktivia för jag har haft så satans ont i min mage. Och hittade en ny smak aktivia vanilj. Samma sak gäller här, nya saker = prova på! Ska testa den imorgon också så får ni veta om det är tummen upp eller tummen ner. Själv hoppas jag på tummen upp men man vet aldrig. Missa inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0