Frågor

Villka är dina absolut bästa låtar? =)
Hmm svårt att säga. Men dom jag lyssnar mest på för tillfället är väl
Maybellene in Hoftenholder och Still Counting båda låtarna är av Volbeat. Sen är de lite låtar man general Knas, Skaburbian Collective, Hoffmaestro, Astrix mm.
Bor du hos din pojkvänn? Hur länge har ni varit tillsammans? kram
Ja det kan man väl säga hehe. Denna månaden är de 10 månader.
hur stor penis har din pojkvänn?
Roligt älskling att du kommenterade. ps jag såg när du gjorde de ;) älskar dig
Skit häftig stil verkligen! Vad fick dig att ha den stilen du har? Glad för svar
Hmm ja du. Bestämmde mig inte direkt hur jag skulle se ut eller villken stil jag skulle ha hehe. Det bara blir att jag drass till vissa kläder och så, så jag vet faktist inte hehe :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0