äntligen är de dax!

Tjohej! Hann inte blogga igår för det va skola till klockan 7 sen vidare till center syd som hade vip kväll. Så tänkte blogga litt idag. Blev ingen skola för mig idag för jag skulle till sjukhuset för att dom skulle kolla till mitt knä och ta blodprov. Så va där klockan 9 och tog bussen hem kvart i 11. Igår va de som sagt öppethus suck. De va roliga under skoldagen än va de va när de kom folk, de va riktigt segt och drygt faktist. Som tur va jag inte där sålänge så det va skönt. Idag är de fredag men det känns absolut inte som de, tycker ni de? Denna helgen kommer jag och älsklingen bara hitta på saker tillsamman och mysa har vi bestämt. Idag blir det att ta fram jul kassarna och börja pynta äntligen!

Vår "skyltfönster" som jag tjatat ut i flera inlägg. Det är Jon som står i de, snyggt! haha

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fin julstjärna ni har i fönstret, gissar på att det är du som väljer jul saker ?:)

2010-11-26 @ 20:43:13
URL: http://jregnander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0