14mm

Hejhej! Hemma nu från Lund och de va jätte mysigt. Fick handlat några julklappar och sen fika vi.
Beställde en töjning till örat i tisdags så ringde dom idag och sa att den hade kommit så jag gick ner och hämtade den också, den skulle va 2mm större än den jag hade innan. Alltså det skulle va 14mm nu innan hade jag 12mm, så när jag skulle sätta in 14mm så trodde jag de skulle spänna lite som det alltid gör men den bara slank in? Så jag tänkte vafan har jag endå fått en 12a när jag bad om en 14. Jag jämförde dom och den ser större ut konstigt. Föresten jag och älskling får hem dubbelsäng idag mysmys!

Ursäkta dålig bild, orka inte resa mig från soffan och ta i ljuset :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0