Sjukling

Hejhej! har inte blivit så mycket bloggande för min del för jag har mycket i skolan och jag har varit förkyld så har ej haft orken. Så nu får jag bättra mig! Kan berätta lite kort om valborg för dom som vill veta, åkte till Bjärred och träffade kalle,kasa&älskling så gick vi in på centrum för att handla något vi skulle grilla hemma hos rasmus. Sen gick vi hem till rasmus där det redan va lite folk, vi grillade vid 6 tiden och det bara trillar in mer och mer folk i party tältet, maten blev jätte god! sen var det fullt i tältet helt plötsligt och det pumpades bra musik. Det jag försöker säga är att kvällen blev lyckad :) Sen på lördagen va jag och pojken bara hemma och glodde på film hela kvällen med en massa gottis, mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0