jag vill ha röv, RÖV!

hejhej! Igår va det en lyckad kväll! jag och mamma åkte till kävlinge för att hämta linus och en som hette padde (?) sen körde vi till lund för vi skulle fira tysken som hade fyllt 21 så det skulle vi göra i hans kolonistuga. så vi mötte kalle,martin,kasa&pontus vid en grill sen gick vi dit. sen bara ramlade in folk hela tiden, alla va på gott humör och vädret va på topp så det va lyckat! det va sjukt trevligt. så satt vi där till klockan halv 11 och bara hade jävligt skoj. Sen bar det av till lundakarnevalen och där bara sjukade ur HA-HA !!! vi gick en jävla bra bit i lund och alla vi sjöng i kör till " jag vill ha röv, röv!" hahahaha! sen blev det lite förmycket så jag tyckte det va dags att avrunda att gå till BK med olivia och käkade sen tåget till dösjebro där mamma kom och hämta mig och tågresan va ju minst lika sjuk som hela kvällen HA-HA! tog fotto med min gamla mobil som jag använder nu men gick inte att ladda in bilderna ^o) så ska försöka senare.

tyckte denna bilden blev helt härlig :]

Kommentarer
Postat av: Lokesilja

many thanks for your dedications to this world

2011-08-23 @ 10:05:28
URL: http://lokesilja.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0