Fråga

Många som frågat och undrat om min tatuering hur det har gått med den. Kul att ni frågar! Det har gått hur bra som helst med den, den har läkt jätte fint och det blev inga ruvor eller att hunden "flagna" av utan den har hållt sig i fint skick tack och lov. Det var nog bara för jag var så noga att smörja in den 3 ggr per dag som hon sa att man skulle göra. Jag har alltid varit noga när det gäller bla piercingar har piercing i öron vanliga och en töjning, tungan och i läppen. nu rengör jag ju inte dom för jag har haft alla piercingar i ca 2 år men i början var jag väldigt noga att skölja munnen för tung piercingen och läppen och tvätta runt om läppen osv. Släger upp en bild på tatueringen för er som va nyfikna :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0