Sommar problem nr2

hellu ingen skola för mig idag för jag har sjukt ont i min mage. Föresten så fick jag min mobil igår iiihh!! så nu håller jag på att vänja mig vid den för det är ju alltid lite ovant i början och så, pojken får förmodligen sin lur idag.
Påtal om ingentinge hehe så har jag sommarproblem som ni alla säkert redan vet nu och det är problem med bekini och ett annat problem jag alltid har är solglasögon oO .. är dom inte perfekta och i min smak så kan jag lika bra skita i att handla dom för ska de va så ska de! och det är verkligen skit svårt att hitta dom två sakerna tycker jag åååhh! så får börja kolla redan nu efter bekini&solglasögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0