Påsklov nu!

Helluuu, ej skrivit så mycket denna helgen för jag har varit hos pojken såklart och då blir det knappt något bloggande he-he. Tänkte berätta mycket snabbt vad som hänt i helgen.
I torsdags va de sjukt skönt väder så då stack vi hem till kalle och grillade och sånt mysigt, sen vid åtta stack jag och pojken för att åka till center syd för det va sån vip kväll där, jag köpte bara en töjning men ojojoj vad jag hittade massor av saker till pojken hihi. ett par skit snygga byxor, en keps, tshirt, skor osv :)
I fredags hade pojken folk här hemma skojskoj, sen nu igår (lördags) hade kalle fest och den blev mycket lyckad kväll, och idag den sledna söndagen har vi bara legat i sängen och myst sönder<3 så tummen upp för helgen (y) ..
Idag kommer Johan Falk på tv och det har vi laddat upp med coca,chips godis osv :) 

Älskar dig Kristian Rusthoi <3

söt :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0