Det blev en galen fredag ...

... ja fyfan det blev det verkligen!
Fredagen började med att jag, älsklingen, kim, michelle, kenny, martina och kims kompis åkte in till landskrona karnevalen, för dom skulle kolla på någon som sjönt klockan sex. Lite efter de kom tysken, emma, linus och kasa.
Sen efter vi hade kollat på artisten gick vi tillbaka till bilen för att hämta engångsgrill och körv osv. Så vi traska ner till havet och grillade mys! sen orkade inte jag, tysken, emma, älskling, linus och kasa va där längre så vi tog bussen till tågstationen för att sedan ta tåget till Kävlinge och där va de fest hos mange jafyfan! hahahah... det slutade med att polisen kom haha så nu behöver vi inte gå mer in på de haha, men galet blev de fiiffaaann!!


När vi satt och lyssnade på dom andra som spelade så såg vi att självaste generalknas stod i publiken. Självklart tar man smygfotto på honom :$ dock är detta fotot från google för jag inte har hunnit ladda in mina egna bilder från mobilen, men det kommer! :)

Kommentarer
Postat av: Felixlilly

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2011-05-09 @ 21:33:11
URL: http://felixlilly.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0