Bebis på G

tjjoohoo! Idag är vädret bättre än igår, men fyfan vad skönt väder det endå va igår man kunde andas! Har en sak att berätta för alla er. Jag börjar rakt på sak. jag vill ha en hund! och då ska jag ha de hehe. Nä men min mamma vill inte ha hund hemma hos henne och i och med jag nästan bor hemma hos älsklingen så frågade jag honom om jag fick skaffa en liten bebis hehe och det fick jag, fyfan vad glad jag blev! Men jag måste vänta och kolla tills skolan börjar för jag måste se hur mitt schema ser ut osv, sen ska jag såfall skaffa den på något lov så man är hemma med den, den första tiden!
 

Hade tänk mig en chihuhua/papillon för dom är alltid små och söta och det är det jag vill ha. Sen om man ska bort någon stans så var mamma villig att passa en sån liten (:


Kommentarer
Postat av: emmiy

sötnisse!

2010-08-05 @ 16:46:23
URL: http://ememelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0