great (y)

Shooho!
fan va allting känns bra just nu, hoppas detta flyter på nu för jag mår som en kung allvar! Skolan går bra, vet vad jag ska välja till gymnasiet, Utanför skolan går allt bra gaaaaaaah om man endå kunde levt såhär alltid hade det aldrig blivit något problem, gutt! nä men det känns faktist jävligt skönt nu när mina tankar har lossnat om gymnasiet (y) planet för idag jaa hmmm .. mamma kommer hem snart så ska vi åka till till Malmö för jag ska handla en hemlig sak som kommer visas senare :) sen ska jag nog också färga håret tror jag :)
When i go black, i never turn back ! fock yeaah

Stay strong brother, keep youre head up never look down!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0