tummen upp för helgen!

Shoohoo.. denna helg har varit great (Y) så tummen upp för den.
I fredags va de 20års fest i furulund, det va ingen mindre än martin som fyllde år .. träffade
en massa folk jag inte sätt på överlänge så det va jätte roligt. Vi åkte väl hem vid 3 ungefär
så det blev inte så sent. På lördagen satt jag bara hemma med Kristian och kolla film/tv och proppade
i mig en massa chips o godis hihi, mys<3
sen blev det söndag igen, åååhhh ångestdagen! det är egentligen då man sitter och tänker på vad som verkligen
hände ihelgen och får ångest för man knappt minns hehe. men så va de ej denna söndag :) det va en
slappe söndag, satt bara hemma med sötisen och segade<3
och idag är de måndag, en helt ny vecka -.- suuuuuuuuuuuuck ..
men nu hinner jag ej skriva mer, ska gå till skolan snart.
(bilderna från martin kommer in snart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0