Sommar nu? ja tack!

Hej! sitter inne i värmen medans det totalt pissar ner snö ute.
Vatt i skolan idag och har disikerat (?stavning) ett ko öga på biologin ha-ha
jag och My totalt sjukare loss med de ögat medans andra kved och sa att det
va "såååå" äckligt, inget äckligt med de, kul ju haha .. som jag skrev i förra
inlägget så va jag hos frissan igår och det gick hur bra som hälst!
från svart till brunt med olika slingor kommer in bild, kan bara ej lägga in bilder nu -.- 
men nu ska jag plugga religion har prov på de imorn, ha det sålänge!

bild som jag tog förra sommaren! GE MIG SOMMAR

Kommentarer
Postat av: Teodormargit

Wonderful and informative web site. I used information from this site its great.

2011-09-06 @ 10:53:39
URL: http://teodormargit.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0