Slappe-Söndag

ååhoj! ja nu har hela helgen gått, som vanligt bara flyger den iväg.
men det gör endå ingenting för mig för jag har lov nu i en vecka, skönt!
Har vatt med bebisen hela helgen så har ej kunnat uppdatera dels för att jag ej varit hemma
och för att Kristian lånade ut sitt mobilainternet till hans bror när vi va där i fredags och partaja litta.
Förövrigt har helgen varit lugn och mysig, som sagt i fredags va lite folk hemma hos Kristians bror
och partaja lite, sen igår kom tysken hit och hämta mig och Kristian vid 10 tiden så åkte vi hem
till Kalle och där va också lite folk så vi bara tog de lungt, sen hem igen och myste till film med chips&sånt
gott :) Idag händer nog ingenting förutom att jag då såklart ska va med bebisen. och imorn har vi vatt
tillsammans i en månad :$
22/01-10 <3

Skriver mer sen, ha det sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0