Kristian Rusthoi<3

Godmorgon! då sitter man här igen men ska snart bege mig hem för att äta lite och duscha och fixa till mig. Jag och mamma kanske ska åka in till Malmö för att prata med en tatuerare, orkar inte ta det över telefon då blir det alltid fel så bättre att åka in, för jag ska ju tatuera mig snart iiiiih :) .. Vad händer ikväll då? hm ja det är ju fredag som det har vatt hela veckan ungefär hehe så får väl se vad som händer, ska nog va med sötisen och se vad man kan hitta på. Och imorn är det bio mys <3
Skriver senare ha det sålänge!

Kommentarer
Postat av: Rubenmarianne

Your website is extremely interesting

2011-02-19 @ 10:45:37
URL: http://rubenmarianne.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0