Då sitter man här igen

Shoohoo .. så sitter man här igen hehe blir väl så som en ren vana att när man kommer hem
så tar man av sig jackan, sätter på datan ut i kylen och tar en coca sen sätter sig här. ja iallefall
jag hehe. Ja som sagt mobilen krånglade igår och ville inte som jag ville riktigt när det gällde
att lägga in bilder från när jag va hos frisören och när jag och my köttade koöga i skolan så
here we go (:

så ser mitt hår ut nuförtiden, från kolsvart till detta! med tiden ska jag få överhåret blont och
under håret svart! tummen upp


här har vi då koögat vi skulle disikera (?stavning) vi skulle hitta en massa delar, men gjorde jag och My de?
nä haha vi lekte lekar ha-ha


ser ut som My tycker detta är äckligt haha

så här såg ögat ut när vi va klara! hahah tro det eller ej men det är faktist samma öga hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0