börjar bli riktigt trött på detta nu ..

Hej! Kommit hem nu och har precis ätit och tatt det lungt framför tvn. Som jag skrev för många inlägg sen så skrev jag att jag skulle ner på ica på tatuerarstudion och se om mina töjningar har kommit, beställde dom för ca en månad sen och dom har fortfarande inte kommit oO börjar bli arg ... så jag satte mig vid datan i fredags en stund och kollade igenom olika sidor med töjningar & tunnlar så nu har jag beställt på egen hand och det stog att dom skulle komma idag så man får väl hoppas på de! nä nu ska jag ut på balkongen och ta mig ett bloss, skriver senare ha de!
Får slänga in en bild tyckte det va på tiden :]

älskar att mitt hår växer som ogräs, vill ha långt hår igen :) keep going

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0