awesome!

Shoohoo .. Nyss  kommit ut ur duschen och är så jävla trött.
provet i skolan tog verkligen kol på mig, vi började skriva halv tio och man skulle sluta skriva tio i elva, jag blev klar med hela provet kvart i elva så det va verkligen nära att jag ej hann. men jag stressade inte och läste allt noga för inget skulle bli fel. Men det känndes endå helt okej och jag skrev på allting,  otroligt nog skrev jag mest på MVG uppgifterna tyckte dom va enklast oO ? hehe. Sen fick jag ett SMS idag iskolan och blev sjukt glad, det va från min mamma, det stod.
Mamma- Mathias kommer hem imorn
Linnea- vaaaa? allvar? föralltid?
Mamma- jaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! föralltid!!
Linnea- guuuuuuuuuuuuuuuuuuttttt, fan va noise!!!!

Så nu ska min bror äntligen komma hem från nästan 5 månader på ungdumsanstallt, saknar honom så sjukt mkt! så det ska bli jätte roligt att han kommer hem igen och hoppas allt går som det ska, :) men nu ska jag ta på mig lite kläder hehe, skriver möjligtvis senare :) ha de så länge. föresten, ni har väl inte glömt att det är alla hjärtans dag på söndag? mys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0