Tycker till! Förbannad!!

Man blir ju ingeting annat än förbannad. Detta inlägget kanske vissa tar dåligt och vissa håller med mig till 100 procent. I dont giva a fuck?! Läs om ni vill eller skit i de, your choice. Jag skriver detta för jag tycker såhär thats it!



Självmordsbombaren i Stockholm, orsaken va att han tyckte svenska folket va stygga mot Islam.
Detta är ju bara idiotiskt enligt mig. Att detta ska komma till Sverige trodde jag aldrig men det är ju klart att man hade ju sinna aningar och att någon gång skulle de ju smälla. Orsaken va att han tyckte att svenska folket va stygga mot Islam. Men jag tror faktist inte detta gör saken bättre. Va detta ett hot eller vad skulle de föreställa? Om nu Svenska folket va eleka mot Islam han tror inte saker skulle förvärras nu? För det tror jag den kommer göra. Jag menar om man är taskig mot någon ska den sen spränga sig i luften då? Förstår inte riktigt hur människor tänker längre. Jag är inte emot någon eller något men jag kan faktist förstå varför det finns så mycket rasister och nasister i världen och det tror jag var enda en kan göra! Varför inte uppföra sig som normalt folk är de verkligen så svårt? nä! Men säger man vad man tycker och tänker då är man helt plötsligt rasist inte sant? haha sjukt tycker jag, så jävla sjukt! Man kan bara skratta åt de när man blir kallad för de när man säger vad man tycker. Man behöver inte va rasist det finns något som heter patriot. Så ordet rasist har många fått om bakfoten. Nu får man helt plötslig inte älska sitt land? shiiittt denna världen är så utflippad redan så det är illa. 
Patriot = fosterlandskärlek, är ett uttryck för lojalitet och kärlek till det egna landet eller staten.

Man ska kunna vara trygg!
Detta är också en sak som jag blir förbannad över. Inte en enda tjej är trygg ute på natten helt själv. Inte en enda! Man ska kunna gå ut och inte behöva kolla över axlen stup i kvarten, man ska kunna gå ut på natten utan att halv springa hem. Man ska kunna känna sig trygg var man än är tycker jag. Tycker det är synd att man inte kan de. Man ska slippa behöva ha pepparspray i väskan, man ska slippa tänka vad man ska göra om någon kommer och attackerar en. Man ska slippa hålla i mobilen för att ringa någon om det skulle hända något. Och definitivt ska man slippa ha en sån "kondom" liknande sak i fi**an som gör så att våldtäcks mannen får "spikar" på ku*en och måste gå till vårdcentral för att plocka bort. Allt de ska man slippa tycker inte ni de? Men tyvärr så kan man aldrig gå säker inte ens i sitt eget hem.


Kommentarer
Postat av: stiffe

ut med packen!

2010-12-13 @ 20:11:56
Postat av: stiffe

ut med packen

2010-12-13 @ 20:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0