Tar livet av en

Hellu, precis hemkommen från julavslutningen och nu väntar tre veckors ledighet framför en. Vi va på skolan vid 09.00 så vi gick in och pratade med Mats (vår hjälplärare) Och jag fick en julklapp av honom. Sen 09.20 skulle vi äta julbord och jag bara proppa i mig mat svinigt gott! Sen gjorde vi nån tävling och fick godis sen fick vi sluta. Så Mats körde oss hem och nu sitter jag här. Asså måste bara tillägga en liten sak, 25 MINUS?! det va alltså 25 minus imorse och de tar fan livet av en alltså. Har de nån gång varit såhär kallt? Inte vad jag minns iallefall, tur man sitter inne nu. Snart kommer älsklingen hem och då bär de av till center syd.


Söt vår gran är hos mamma va? Mamma tyckte de va alldeles för dyrt att köp gran iår.
Den hade kostat 500kr och vem vill lägga en 500 lapp på något som barrar som satan och
så har man bara den i en vecka 14 dar. Så det fick bli en lite sötare och billigare variant.
Kanske kommer jag och älskling också inskaffa en sådan, vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0