Please Santa, make my day


jag vill jag vill jag vill! snälla jultomten :$ snällasnällasnälla




(klicka på bilder för att göra den större) Såg denna söta lilla hund på en sida, är den inte för gullig? ge mig? ja tack! Hade jag fått en liten sötis så hade jag inte kunnat tacka personen nog, mitt hjärta hade stannat om ajg hade fått nån. Men jag får väl drömma vidare :(  
Föresten har en liten fråga. Ifall någon har en liten hund tex chihuhua så har jag en liten fråga och är väldigt tacksam för svar!
-Det är väl inte så mycket hund egentligen? Alltså inte som en schäfer tillexempel.
Så den är väl rätt lätt skött om man säger så?

Kommentarer
Postat av: Astrid

Har ju själv ingen liten hund. Men från vad jag har hört, har en chiuaua nästintill hetsigare temprament än t.ex en amstaff. Det är lättare att göra denna lilla sötsak arg om man säger så :P

Och plötsligt ha en liten hund i armen är nog inte det skönaste. Men söta är dom :)

2010-12-09 @ 20:47:00
URL: http://auustriid.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag har en renrasig chihuahua (en långhårig tik)och nej, jag kan inte säga att det är speciellt mycket "hund", dom kräver ju inte alls lika mycket motion som en större hund gör men hon har absolut inget emot att följa med ut på en långpromenad. Hon är väldigt kelen och älskar att ligga i knäet/soffan/sängen. Ett annat plus är att hon heller inte alls är lika skällig som många andra småhundar kan vara. Jag kan verkligen rekommendera en chihuahua! Min är i alla fall världens underbaraste :)

2010-12-10 @ 16:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0