Mobil-inlägg

Hejhejhallå! Idag är de söndag den dagen som vi kallar ångest-dagen. Antingen för man undrar vafan man gjorde i helgen eller att det är måndag imorgon. För mig är de inget av de faktist. För helgen har varit lungn plus jag är ledig imorgon skönt! Igår va jag bara hemma och hos mamma och tog de Lungt med henne. Haha men kvällen bjöd på många skatt för jag och mamma bara flippa ur haha, sen kolla vi på tv och drack lite glögg och åt plopp gottegottgott. Menmen nu ska vi hänga upp tvätten för den blev precis klar. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Torkellinnea

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2011-03-15 @ 12:51:26
URL: http://torkellinnea.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0