Lite om helgen

Hej på er! Nu är det söndag och jag och älsklingen har precis ätit fiskpinnar. Har även bakat kladdkaka som vi måste smaka snart den måste bara svalna, mums! tänkte berätta om min helg ifall det någon som är intresserad
fredags- Mys med mamma
Lördag- Sonny hade inflyttningsfest
Söndag- (idag) bara tatt de lungt med älsklingen
Imorgon är det måndag och det är praktik som gäller! 07.00-14.00 nya tider. På tal om nya tider ni glömmer väl inte att busstiderna är nya nu? Så ni inte går efter gammal vana för det är lätt hänt, så kolla upp busstider innan ni ska ta bussen ett tips. Har suttit och stört mig på en liten sak som jag ska ta upp imorgon för idag orkar jag inte skriva för det blir nog ganska mycket. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0