Kävlinge nya

Läste ni den för nån dag sen? De gjorde jag och retade mig så himmla mycket.



Satt och läste kävlinge nya och drack varm choklad och fick syn på den här artiklen



Vad folk tycker är störigt på bussen, de va allt från
-Barnskrik
-Folk som luktar illa
-Mobil prat
-Berusade människor
-Plockar inte upp skräm efter sig
osv osv

Tyckte bara den va lite löjlig. Okej att berusade människor är jobbiga när tåget har klyddat, man är jätte trött, man vill bara hem och så kommer dom och störar sig okej det kan jag förstå. Men tänk när du är den berusade personen då tänker du inte så mycket på att du är jobbig. Och sen blev jag lite arg på att det va en som tog upp att hon stör sig på att folk luktar illa? Tänk en gammal männniska som kanske inte duschat och inte borstat tänderna. Fan synd om dom ju, du behöver ju inte sitta på tåget om det ska va så tycker jag. Och till den sista jag tänkte skriva om va mobilprat. Herregud? Ska man inte kunna få prata i mobil numera eller? Du behöver ju inte sitta där och tjuvlyssna du kan ju stoppa in ett par lurar i öronen och lyssna på musik istället? Man ska ju förfan kunna prata i telefon på tåget!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0