Tidsfördriv

Du heter: Anna Linnea Ljung

Smeknamn: Nea, Shetan typ

Låt som när du är ledsen sörjer till? ingen

Beroende av: Luren

Vad tror folk om dig? För mycket

Stämmer det? --

Vad får du oftast komplimanger för? Mitt hår och min stil

Hur imponerar man på dig? från person till person

Brukar du skratta för dig själv? haha ja jo

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Från My, vad är dusch?...

Har du haft sex idag: nej

Hur svarar du i mobilen: Hej

Vem ringde du senast?: Ringer inte

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: kommer inte ihåg

Antal timmar sömn inatt: för lite!!!

Sov du ensam: nej med min älskade pojkvän

Brukar du komma i tid: komma vart ;)?

Hur känner du dig nu: trött

Vanligaste färg på dina kläder: svart eller helt färg glad

Vad tycker du om fötter: äckligt!

Vad saknar du: pojken som är på jobbet :(

Hade du en bra kväll igår: aarråå :]

Favorit dryck på morgonen: coca cola ;$?

När brukar du oftast gå och lägga dig: vardagar: tio - elva    helger: ingen tidsuppfattning!

Är du blyg?: nej

Sysslar du med någon idrott: nej

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: vet inte

Har du spytt offentligt: har jag säkert haha

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: ja du ;) hahahahhaha

Är du nöjd med ditt liv: ahhrååå

Är du bortskämd: nej (a)

Vad gör du i morgon: är med My på center syd och ******* m*g mohhaha

Vad är det värsta du vet?: svamp

Har du bra vänner och äkta vänskap?: absolut!

Vad är det finaste du fått?: min pojke :$?

En speciell dag du minns: finns så många

Du samlar på: vennneee

När grät du senast: kommer inte ihåg måste varit till någon film haha

Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpt allt jag vellat ha!

Vill du gifta dig: aa

Vill du ha barn: japp

Är du musikalisk?: nja

Vad dricker du helst när du är törstig: coca cola eller enargi dricka

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: nej. svinigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0