Ett stort + till oss!

Nu är det såhär att jag och älskling har gett oss fan på att sluta röka, tro de eller ej! Han klarar de hur lätt som helst men för mig är det lite svårare. Han röker bara morgon cigaretten medans jag morgon+middag&kväll. Men det är endå bra för innan rökte jag ett halvt packe om dagen kanske och nu bara tre. Så ränkar man hur länge ett packe håller nu så blir de;
måndag; 3st
tisdag; 3st
onskag; 3st
torsdag;3st
fredag;3st
lördag;3st
+ en cigg över i och med det bara är 19 stycken cigaretter i ett packe nu mera.
Då räcker packet i 5 dagar istället för två som i vanliga fall! Och jag ska klara de!
Får väl ta en snus om jag är riktigt riktigt röksugen för det gör älsklingen.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej! Allt bra? :)

2010-08-18 @ 11:55:59
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0