The Bounty hunter

Hejsan! Idag har jag ej vatt i skolan för jag vaknade med en grym huvudvärk uussch!
När mamma kom hem vid ett ungefär stack vi till burlöv för jag va bara så tvungen att handla en ny skinnjacka så det fick jag gjort, sen igår va vi en runda på center syd och där hittade jag ett par solglasögon ovanligt snabbt faktist hehe lägger in fotto sen :)
Idag ska jag och älsklingen på bio och se The bounty hunter action-komedi typ, och äta på restaurang mys!
Imorn är det *återförening* i kalles stuga och det är jävligt tagg på de så det ska bli skoj så min helg är dvs fullbokad. Ha det sålänge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Jag har en fråga. Tycker du det är dumt av en att bli sur på sin mamma när hon har kul och dricker med sina vänner och blir full?

2010-04-11 @ 01:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0