Ska jag? Ska jag inte? Pa-a-a-aniik

Som nästan alla redan vet har vi valt till gymnasie skola nu men nu är det såhär att min hjärna vill ej som jag vill och de , de är jobbigt! Kom in på en skola i malmö men orkar jag ta mig till malmö varje dag? Alla säger att man ska gå den linjen man tycker är roligt osv. Klart man ska göra de men jag är redan skoltrött ska jag orka gå upp typ såhär klockan 5 på mornarna bara för att hinna med en skitt buss oO? naaahh.. ska nog välja om och det sker imorn. Jag ska välja till Fransmöller handel/lärling, då praktiserar man också typ två dagar i veckan och det är nog skönare för att jag orkar inte rå plugga i två år till. Så det blir nog Fransmöller och jag hoppas det blir bra nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0