öl-fotboll

Tjohoo!
Tänkte starta med att jag inte har gjort ett skit på lovet, skönt! har bara myst med älsklingen heeellaa tiden.
I torsdags sov vi hemma hos mig för han va ledig på fredag, har ej sovit hemma på flera månader så det känndes konstigt hehe .. sen gick vi hem till älsklingen fixade oss och sånt sen bar det av till hofterup för att spela fotboll och det va jag,linus,krille,mariella,fredrica,niklas och lite människor från kävlinge. Det va jävligt skoj för alla va verkligen urkassa! och en gång var femte minut hade va röke paus så det blev inte så mycket spel av det hela hehe men ett gott skratt fick man allt! sen bar det av till kalles stuga där det blev partaj skojskoj, tack för kvällen! sen åkte jag och älsklingen hem och då hände det något mycket lustigt haha -ÄT MIN KORV hahahahhahahaha ..
aja det va de hehe och nu är det lördag och solen steker nåic! blir väl att ta de lungt och mysa? hå-hå skriver väl senare om jag har något vettigt att sä er ha det sålänge! Haitla Hatla

min myspojke <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0