Nu är det nock!

Nu sitter jag hemma hos bebisen och ska snart hoppa in i duschen. Men tänkte dela med mig av en god sak som jag har börjat med. Ja god och god det beror helt och hållet på hur man ser det dock menmen hehe jag tycker det är bra (bättre iallefall)

Nu är det såhär att jag har länge sagt att jag ska sluta röka men har aldrig fått tummarna ur röven och gjort något åt saken FÖRENS för ungefär två veckor sen jag slog näven i bordet! Jag kom och tänka på snus, det kan väl inte vara så farligt? ja visst är det inte helt fel fritt men ingen människa har dött av snus, allefall inte vad jag har hört? så då tänkte jag varför inte trappa ner på cigaretterna så jag röker en morgoncigg, tre-fyra i skolan/på dagen och en innan jag går och lägger mig det blir inte så mycket och packer räcker ganska länge om man håller sig till de. och där emellan när man blir röksugen/nikotin sugen så langar man upp en snus, hittentills har det fungerat rätt okej men vanan att hålla i cigaretten det är det som är jobbigt att få bort. För röka och snusa är absulut inte samma sak. så följ min kamp mot att sluta röka så får vi se hur det går hehe :)

så slut med den dåliga vanan!

Detta är mitt nya jag haha! när jag fått bort röksuget och vanan att hålla cigaretten, så ska snuset också bort sen jävlar är jag helt fri önska mig lycka till :)

Kommentarer
Postat av: Silasellinor

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2012-01-30 @ 07:43:40
URL: http://silasellinor.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0