varit alldeles för trött för blogg.se

Hej!!
så känner mig inte alls sugen att skriva eller något sånt, men i torsdags var jag och min mamma
och olivia i danmark och handlade kläder, jag köpte faktist ganska mycket och blev nöjd med de
jag handlade, mycket mysig dag!<3
sen på kvällen satt jag och ett par stycken hemme hos Krille och bara tog det lungt där, sen på fredags morgonen stack jag,krille&rasse till center syd för att handla lite saker, vi gick in på mcdonalds jag käkade
bara en halv cheasburgare hade verkligen ingen aptit. sen tog vi bussen till bjärred hem till
rasse så fixade vi där hemma o sånt sen kom alla vid 7 så åt vi (smörgåstrårta) år lite iallefall
fast min aptit inte va på topp.. rasse hade dvs utklädningsfest typ för han fyller 19 grattis till honom!
sen va jag väl hemma runt 2 halv 3 tiden .. och nu tänkte jag hoppa in i duschen men skriver
nog senare :] hooooj

rasse

jag

tyvärr har jag inga fler bilder från festen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0