svar på frågorna!

vad är hela ditt namn :)?
hela mitt namn är Anna Linnea Ljung

ditt äldsta och ditt yngsta ligg?
Haha okej? Men vill ni nu gärna veta yngsta är 92;a och äldsta 89;a , åldern får ni räkna ut själva ;) 

är du oskuld?
Nej det är jag inte.

brukar du bajsa på blottarens fönster?
haha detta va ju en ganska udda fråga, men ni som inte förstår så är det såhär att när jag va
yngre så va jag med en kompis och hittade på hyss, så hittade vi någon som vi kallade ”blottaren” .. och nej jag har inte bajsat på hans fönster haha! >.<

har du syskon :)?
jepp det har jag! En storebror som heter Mathias.

vad lyssnar du på för musik?
jag kan lyssna på allt, från rapp til rock så det är olika

har du piercingar?
Yes det har jag, en i tungan och en i läppen

har sett i ditt inlägg att du kämpar iskolan, vadå har du svårigheter? isåfall var för några?
ja i mina senaste inlägg skrev jag nog något om skolan, och ja jag har mycket svårigheter
i skolan bla med min koncentration osv.

vem umgås du med, och vad gör ni när ni lekor?  tack för ditt svar!
jag umgås med många olika, men har ju nära vänner och det är mest killar faktiskt :O
för jag tycker det är mycket lättade att umgås med killar för dom snackar inte skit hit o dit
det är liskom mer rakt på sak, vad vi gör när vi umgås? Hmmm , jaa sjukar loss


Kommentarer
Postat av: grisacoffe

åhh snygge linnea.

2009-10-18 @ 13:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0