iskall men föll ihop när du försvann ..

du vet hur mycket du betyder för det har jag sagt miljoner gånger till dig, fast jag kan vara jävligt irriterande och uppretande så vet du om hur jävla mycket jag älskar dig .. fast jag inte visar det alltid så vet du om det för det vet jag! jag verkade jävligt iskall när du stack men du ska veta jag hade gråten i halsen, tårarna ville komma ut. men jag visade inte de jag bara kollade dig i ögonen och sa hejdå. ångrar jag inte gav dig en kram och fick säga hur mycket jag kommer sakna dig, för du är allt jag har tänk dom senaste veckorna, för jag vill bara att du ska ha det bra, jag skulle offra hela mitt liv för du skulle ha det bra, jag skulle gjort allt annurlunda för innerst inne ville jag inte att du skulle gå .

älskar dig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0