Ingen skola, trötter +.O

Hej igen! Jag hade ställt min klocka på åtta för att hinna allt innan jag skulle bege mig till skolan men mina planer gick inte till 100%, jag somnade om :$ klockan elva vaknade jag och insåg att jag började skolan för två timmar sen suck ..  Tänkte  gå till skolan men det hade knappast varit lönt så jag somnade om :$ har intalat mig själv och alla andra att jag ska sköta skolan, men som kanske alla vet har jag rätt svårt i skolan osv. så det är inte så lätt menmen kämpar på så gott jag kan iallefall så får vi se hur det går :] klockan är 15.54 och jag sitter fortfarande och halvsover, så ska nog sova lite till. Finns på luren om det är något :] Hooj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0