FREDAG-LÖRDAG!

Hej!
har inte haft så mycket tid att skriva nu under helgen för jag har knappt varit hemma ..
så jag skriver nu på ångestsöndagen vad som har hänt under helgen :] ifredags stack
Tom,Linus,Sonny,Rasse m.m till lund på "fest" så jag gick hem till krille efter de hämtade
tysken och rebecca oss och vi körde dit dom andra va, det va ingen höjdare direkt så jag,
tom,tysken&rebecca stack o käka sen följde Tom med mig hem o sov här.
sen vaknade vi runt elva så han satt sig vid datan o jag gick in o duscha sen skulle vi se på
centrum om nettan (piercaren) va där för tom ska göra sån stav i örat men hon va så klart
inte där .. otur .. sen gick vi hem till kenny lite o titta film o han har världens sötaste kattungar :$ sen gick jag hem för att äta o fixa mig för sedan åka hem till kalle på fest :) .. vid 6 kom Sonny&Krille hem till mig vi titta lite film och Sonny prata med min mamma hahah sötnöten :) sen kom Rasse, sen  stack vi o handla öl till Sonnys syster, sen vidare till kävlinge o hämta två flickor sen till kalle, kvällen började ganska segt där men sen när det kom fler folk o rätt musik o dricka så blev ju allt som vanligt, det va skojskoj där :) förutom att Tom klippte tuppkam :( menmen.. ett stort plus va att jag fick ett par byxor av steffie :$ taaaaaccckkkk!!!  sen satt alla oss i bilarna o körde, vi körde efter Sonny o dom till kävlinge hem till tess&mange. sen körde jag,tysk,krille,tom&jocke vidare för vi skulle till lödde dom andra skulle sova där och det totalt bara sjuka ur i bilen ! HAHAHA har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv  hahaha .. dock har jag ej tagit bilder men ska försöka hitta någon som har så laddar jag upp :) tack för en jääääävligt sjuk och rolig helg haha .. skriver nog senare Hoooj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0