fest & klockan en timme bak gaaaaahh!

Hej!
i fredes åkte jag till kävlinge hem till tess, chillade osv .. efter det kommer kiki,steffie,sonny,pontus,tom,rasse,linus m.m vi bara tog de lungt nere i källaren :$ hihi .. sen vid 9 tiden gick vi hem till Simona för hon skulle ha fest, faktist roligt denna gången där, men mitchi sjuka ur som vanligt HA-HA! sen kollade man på klockan och då va klockan ett och då va jag dragen som fan, men så skulle man ju ställa bak klockan en timme inatt så när jag va full som fan va klockan bara tolv, känndes förjävligt >.< .. vid halv 4-4 stack jag hem och tom följde med och sov här, vi sommnade direkt va så jävla trötta! idag är det SS (slappe-söndag) men iochmed att det är lov så är det som villken dag som helst egentligen hehe men ska inte göra något idag iallefall bara ta de lungt med mamma litt. greppa lite bilder som togs hos simona (:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0