städning!

HEJSAN
Phuuu, har precis städat alla mina garderober (stavning?) för jag har haft sån jävla ångest över att det alltid har sett ut som ett bombnedslag, speicellt i mjukisskåpet där va katastrof! så nu har jag ungefär tre svarta stora sopsäckar fullt med kläder som jag ska kasta, hihi bort med skiten! sen har jag plockat bort skjutdörrarna som va framfördom och satt upp ett draperi istället tycker det är enklare :] så nu e jag typ övertrött menmen.. Föresten jag tar inte åt mig av något som någon säger om mig för jag är som jag är och det kommer jag alltid att vara, det trodde jag alla redan visste? men när det kommer till vänner tycker jag man har passerat gränsen, hört att det har gått "rykte" om varför jag är med folk som är "sååååå" mycket äldre än mig? haha snälla .. bara så löjligt för ni inte har vänner :$ jag har alltid umgåts med folk som är äldre än mig och dom jag umgås med nu trivs jag myyycket bra med och jag bryr mig inte om vad andra tycker, för vet ni också vill ha såna kompisar och inte dom 10åringarna ni springer omkring med HI-HI :$.. mina vänner kan jag säga är rent ut sagt bäst? dom finns alltid där för mig och när det är dåliga dagar så allt är som sämst får dom mig att le igen så go and fuck youre own face .. och sluta snackaskit om något som ni drömmer om varje natt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0