tummen upp för helgen

Hej!
helgen har varit riktigt bra, så tummen upp för de!
helgen tillbringades med vännerna så klart, My va med på fredag skojskoj, bra första kväll hon fick med oss hahah jajaaa ..
fredags- jag och vännerna åkte till Hofterup på lokafest, någon fyllde 20 där. det va roligt tills det spårade ur .. suck .. sen stack jag och tom o sov hemma hos krille.
lördagen- vaknade upp hemma hos krille halv 8 för jag skulle vara hemma 8 för jag och mamma skulle åka upp till småland för att hälsa på min bror. som jag har saknat honom :') , va skit skoj att träffa honom igen<3
sen va vi hemma vid halv 4 på lördag eftermiddagen, så jag va hemma käka, duscha tog de lungt osv. sen gick jag ner till sibylla vid 6 tiden för där sitter krille och tom och dejtar, sen kommer kasa och hämtar oss för vi ska till kävlinge till mange/tess och där flippade ur totalt HAHA! har inte skrattat så mycket på länge hahah, det va allt från att kasta saker på varandra till nakenheter till cp-dans hahaha! nä det va skoj, sen drog vi vidare till Hög på någon nattclub som skulle öppna, 18års gräns dock men kom in, där va inte spciellt kul så jag åkte hem, sen efter en stund åkte krille och tom där ifrån och åkte hem till krille, så tog min racer cykel och cykla dit .. fan vad jag alltid har kul med er ååååååhhhh ge mig ! :) bilder kommer senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0