tolvåker börja bli imba? haha

Hej!
har precis kommit hem från en lång dag i skolan, har fått mycket gjort idag iallefall medans my behöver mogna hehe ;$ ..
igår vad jag sjukt duktigt skrev hela mitt arbete här hemma som egentligen ska vara klart om typ två veckor, hade endå inget annat att göra så tänkte jag kan väl lika bra göra de :)
när vi skulle göra vår fysik uppgift så kom vår lärare in med laptops höhö imba oO ?.?
men dom sög så det va inget vidare .. så antingen gör jag arbetet här hemma eller i skolan på andra datorer.
nu ska jag bara ta de lungt lite så skriver väl senare hooj :)

GIIIIEEFF HEELLG DDIIIRRR!!!!1111







sjuka helger med vännerna .. ge mig helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0