pluggpluggplugg

hejhejhallå!
idag har jag bara varit i skolan, har inte hänt så mycket..
sen efter skolan pratade jag med en tjej från socialen av olika skäl.
men hinner ej blogga så mycket idag för jag har prov imorn och måste
plugga och det är inte lite iheller oO skriver senare om jag hinner annars
skriver jag imorn :] ha de hooooj

Föresten har en liten sak att tillägga, hört av folk varför jag umgås med dom som är
så mycket äldre än mig, bara killar, andvänder baggykläder "killkläder" blablabla...
jag har aldrig fungerat bra med tjejer för tjejer har en annan stil och en annan sida
att se på saker och den sidan har inte jag, tjejer kan gå runt och sura upp till en månad
om inte mer av en sak som inte ens e sant, snackat massa skit hit och dit ja gud vet allt.
killar är mer rakt på sak, smäller de så smäller de what ever? det är därför jag nästan
alltid umgås med killar för jag är exakt likadan själv och det har jag alltid varit, men
vist vissa tjejer passar jag ihop med, men det är dom som är likadana annars funkar det
ej. och varför jag umgås med dom som är äldre kan jag ej svara på riktigt det har bara
blivit så .. och mina baggy kläder det ska jag säga er jag kastar inte dom för allt i världen, sån är jag? jag lever inte för att sticka ut, jag sticker ut för jag lever!
hur kul är de att se exakt likadan ut som alla andra? inget jag uppskattar precis därför
ni kanske lägger märke till mig, för jag inte ser ut som alla andra. fock it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0