Everchanging

Hej!
ingen skola för min del idag för det har hänt en sak, (bara mina närmaste vänner vet)
ringde olivia igår när jag mådde som sämst och tro fan att hon får mig på bättre humör snabbt igen .. älskar dig .. tack för du finns Olivia!
idag har jag endå varit på plus sidan, vaknade vid elva käkade och lite sånt, sen körde jag och mamma runt till alla affärer som har skrivare  för jag behöver en sån, orkar inte skriva allt förhand längre :$ aldrig sagt att jag inte är lat? hihi
Nu tänkte jag äta BK mummmss, sen kommer tom&rasse hit sen ska vi nog hem till krille va de tänkt. föresten så va Tom och Linus med i en wallanderfilm idag, höhö som polska byggare ^^ fräckt! Dom senaste dagarna har jag verkligen insett vad sakna är, hur stor saknaden till en person är. och jag kan säga det känns förjävligt. (kommer med en text senare) men har mina vänner har min familj som stöttar mig så allt känns
plötsligt bättre men endå finns saknaden kvar i bakhuvudet..

Slog till med en Epson skrivare, liten och lätt!
ska inte ha så många knappar och avancerat skit, jag ska bara kunna skriva ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0